S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
Ok

Tel: 07:30h - 14:30h + 421 918 046 176 - pracovné dni, Zasielame aj do ČR  

Kontakt

TifanTEX s.r.o.
Lehota 623
951 36 Lehota
tel: 0918 046 176 (7:30 - 14:30h)
podpora@tifantex.sk


Recenzie TifanTEX

Váš názor je pre Nás dôležitý

No je ešte dôležitejší pre nových zákazníkov. Všetky recenzie na portáli Heureka sú od zákazníkov, ktorý už s nami majú skúsenosť pri nákupe. Niektorí zákazníci nevyužili všetky Naše služby, ako sú reklamácia tovaru, vrátenie, zákaznícka podpora na telefóne či online chate a preto sa nájdu aj recenzie, ktoré neodporúčajú Náš obchod. 


Prečo aj seriózny obchod môže dostávať negatívne recenzie a neodporúčania?


Z psychologického hľadiska je negatívna skúsenosť u človeka 10 násobne intenzívnejšia ako tá pozitívna.
Ak objednávku zákazníka vybavíme v poriadku, môže zákazník túto skutočnosť brať už ako štandard a pozitívnu recenziu nakoniec zanechá len približne 5 - 10% zákazníkov. Sme ale nesmierne radi, ak pozitívnu recenziu zanecháte. Všetky si čítame a učíme sa z nich :)

No v prípade negatívnej skúsenosti (balíček príde poškodený, v balíku sa nachádza iný tovar ako mal byť, zákazník nie je spokojný s kvalitou, dobou dodania a podobne) je tento negatívny pocit až 10 násobne silnejší než v prípade riadne vybavenej objednávky. Zo 100% takýchto zákazníkov Nám 50% dá vedieť, kontaktuje Nás a všetko vyriešime k obojstrannej spokojnosti expresne a na Naše náklady. Pretože všetci sme len ľudia a taktiež môžeme chybovať. Ale ostatných 50% zákazníkov Nás nekontaktuje a rovno vyplnia negatívnu recenziu s tým, že obchod neodporúčajú. To je ako keby už nikdy neodporučíte niekomu vojsť do potravín, pretože ste tam vy kúpili jedno pokazené mlieko. A samozrejme tak zákazník prichádza aj o peniaze či čas, pretože bezproblémov by sme pomohli daný problém vyriešiť ak by sme sa o probléme dozvedeli.

Preto Vás žiadame - s akýmkoľvek problémom sa na Nás môžete obrátiť. Pretože nákup u Nás nekončí odoslaním Vašej objednávky ale pokračuje Naším zákaznickým servisom - pokiaľ niečo potrebujete, radi Vám s tým vždy pomôžeme. 


Sme vždy radi nápomocní pri riešení akýchkoľvek problémov s objednávkou

Reklamácie tovaru sú u Nás bleskovo vybavované, telefonická podpora je tu stále pre Vás do 14:30h každý pracovný deň. Vybavili sme desaťtisíce objednávok o čom svedčia aj tisícky pozitívnych recenzií. Budeme radi, ak po nákupe u Nás zanecháte recenziu aj vy a pomohli tak novým zákazníkom pri ich výbere toho správneho eshopu :)

Ďakujeme za Vašu podporu a dôveru, aj vďaka Vám sme držiteľom zlatého ocenenia "Overené zákazníkmi" na portáli heureka.sk :)


 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OTkyYWI5